Goede prijs- kwaliteitverhouding   Snelle levertijden   Gratis digitale drukproef

078 48 1828
0 item (0)

Bestellen

  • Is het mogelijk om een afwijkend aantal stuks te bestellen?

    In onze webshop wordt het minimum vermeld van het aantal stuks dat dient te worden besteld. Daarnaast worden er ook nog andere aantallen vermeld. Bij Suprème Relatiegeschenken is het mogelijk om relatiegeschenken al vanaf 25 stuks te bestellen. Dit is het minimum aantal dat dient te worden besteld. Vanaf 25 is het mogelijk om ieder gewenst aantal stuks in te vullen en te bestellen.

  • Is het mogelijk om een (bedrukt) artikel in meerdere kleuren te bestellen?

    Het is mogelijk om een (bedrukt) artikel in meerdere kleuren te bestellen. Zolang de bedrukking bij de artikelen dezelfde kleur houdt en hetzelfde blijft, komen hier geen extra kosten bij. Voorbeeld: Wanneer u 100 strandballen met wit logo wilt bestellen, is het mogelijk om te kiezen voor 25 groene, 25 rode, 25 blauwe en 25 oranje strandballen. Het witte logo kan op iedere strandbal worden aangebracht en er zullen geen extra kosten in rekening worden gebracht.

  • Is het mogelijk om een (bedrukt) artikel in meerdere maten te bestellen?

    Het is mogelijk om een (bedrukt) artikel in meerdere maten te bestellen. Wanneer u bijvoorbeeld uw eigen bedrukte polo’s of ander textiel wilt bestellen, begrijpt Suprème Relatiegeschenken dat er verschillende maten nodig zijn. U kunt hiervoor gewoon contact opnemen met onze medewerkers via info@supremerelatiegeschenken.nl, 074 – 24 24 757of via de online chat! 

  • Is het mogelijk om van een bepaald artikel het heren-, dames- en kindermodel te bestellen?

    Het is mogelijk om van een bepaald artikel het heren-, dames- en kindermodel te bestellen. Vooral wanneer het gaat om textiel, zoals polo’s en t-shirts kan er eenvoudig worden gekozen voor hetzelfde model. U kunt hiervoor gewoon contact opnemen met onze medewerkers via info@supremerelatiegeschenken.nl, 074 – 24 24 757of via de online chat! 

  • Is het mogelijk om een sample te ontvangen van een artikel?

    Het is mogelijk om een sample te ontvangen van een artikel. Voor een sample worden kosten in rekening gebracht, deze kosten zullen worden gecrediteerd bij een bestelling. De kosten van een sample verschillen per artikel. U kunt hiervoor gewoon contact opnemen met onze medewerkers via info@supremerelatiegeschenken.nl, 074 – 24 24 757of via de online chat! 

  • Is het mogelijk om een gratis digitale proefdruk te ontvangen?

    Een digitale proefdruk wordt speciaal voor u ontworpen nadat u de bestelling heeft geplaatst. U ontvangt deze per e-mail en het is mogelijk dat deze nog wordt aangepast. Mocht u uiteindelijk niet tevreden zijn, dan is het mogelijk om de bestelling alsnog te annuleren.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geplaatst?

    Na het plaatsen van uw bestelling, ontvangt u een bevestigingsmail. Wanneer u deze e-mail heeft ontvangen, is de bestelling juist bij ons geplaatst. Mocht u twijfelen, dan kunt u hiervoor gewoon contact opnemen met onze medewerkers via info@supremerelatiegeschenken.nl, 074 – 24 24 757of via de online chat! 

  • Is het mogelijk om een geplaatste bestelling nog te wijzigen?

    Een geplaatste bestelling kan nog worden gewijzigd, zolang u nog geen akkoord heeft gegeven op de digitale proefdruk. Wanneer u de digitale proefdruk reeds akkoord heeft bevonden, is het niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen. De artikelen worden dan in productie genomen.

  • Is het mogelijk om een geplaatste bestelling nog te annuleren?

    Een geplaatste bestelling kan nog worden geannuleerd wanneer de digitale proefdruk door u nog niet akkoord is bevonden. Wanneer u de digitale proefdruk reeds akkoord heeft bevonden, is het niet meer mogelijk om een bestelling te annuleren. De artikelen worden dan in productie genomen.

  • Is het mogelijk om als particulier bij jullie te bestellen?

    Het is zeker mogelijk om als particulier bij Suprème Relatiegeschenken te bestellen. U bestelt bij ons al (bedrukte) relatiegeschenken vanaf 25 stuks!

Bedrukken

  • Wat zijn instelkosten?

    Instelkosten hebben betrekking op de machine die moet worden ingesteld voor het bedrukken van de artikelen. Deze machine zal speciaal voor uw tekst of logo worden ingesteld. Hiervoor worden kosten berekend en dit worden de instelkosten genoemd.

  • Als ik meerdere kleuren wil bedrukken, betaal ik dan ook meer instelkosten?

    De machine zal per kleur opnieuw moeten worden ingesteld en hiervoor worden kosten in rekening gebracht. Wanneer u meerdere kleuren wil bedrukken, dan betaalt u ook meer instelkosten.

  • Welke bedrukkingsmogelijkheden zijn er?

    Suprème Relatiegeschenken maakt gebruik van meerdere bedrukkingstechnieken en hierdoor zijn er ontzettend veel bedrukkingsmogelijkheden. Denk aan het borduren van handdoeken, maar ook het werken met (doming)stickers. Wij geven u graag nog veel meer informatie over het bedrukken van de gewenste artikelen. U kunt hiervoor gewoon contact opnemen met onze medewerkers via info@supremerelatiegeschenken.nl, 074 – 24 24 757of via de online chat! 

  • In welk bestandsformaat moet ik mijn logo uploaden?

    Wanneer wij een logo gaan bedrukken op een relatiegeschenk, werken wij met een gevectoriseerd lijnbestand. Dit kan worden geüpload in de bestandsformaten .eps, .ai en .pdf. Het is belangrijk dat wanneer er wordt in- en uitgezoomd het logo niet onduidelijk wordt. Weet u niet zeker of u het logo in het juiste bestandsformaat kunt aanleveren? Neem dan gerust contact op met onze medewerkers via info@supremerelatiegeschenken.nl, 074 – 24 24 757of via de online chat! 

  • Kan ik ook mijn eigen ontwerp aanleveren om te bedrukken?

    Het is mogelijk om uw eigen ontwerp aan te leveren en deze aan te brengen op een artikel. Dit ontwerp dient dan wel in het juiste bestandsformaat te worden aangeleverd, zoals .eps, .ai of .pdf.

  • Uit welke lettertypes kan ik kiezen voor het bedrukken van een tekst?

    In de webshop van Suprème Relatiegeschenken zijn al verschillende lettertypes opgenomen. Wanneer u op een artikel klikt en de stappen doorloopt, kunt u bij de bedrukking kiezen uit lettertypes. Staat het gewenste lettertype hier niet bij? Dan is het vaak wel mogelijk om hier alsnog gebruik van te maken! Neem hiervoor contact op met onze medewerkers via info@supremerelatiegeschenken.nl, 074 – 24 24 757of via de online chat! 

  • Hoe weet ik of mijn logo en/of tekst op de artikelen kunnen worden bedrukt?

    Wanneer u twijfelt, bijvoorbeeld over de lengte van een tekst op een artikel, dan kunt u de bestelling met een gerust hart plaatsen. Suprème Relatiegeschenken ontwerpt altijd eerst een digitale proefdruk. Deze ontvangt u per e-mail en vervolgens kunt u beoordelen of u tevreden bent met het resultaat. Mocht u niet tevreden zijn, dan kunnen wij de digitale proefdruk altijd voor u aanpassen. Mocht u dan nog steeds niet tevreden zijn, dan is het mogelijk om de bestelling te annuleren.

Betalen

  • Wanneer moet er worden betaald?

    Na het plaatsen van de bestelling, ontvangt u van ons een pro forma factuur. Deze factuur dient te worden betaald. Vervolgens ontvangt u van ons een digitale proefdruk. Mocht deze, ook na aanpassing, niet naar wens zijn dan kan de bestelling alsnog worden geannuleerd. Wij zullen uw betaling dan terugstorten. Bij Suprème Relatiegeschenken werken wij met vooruitbetaling. Zodra wij de betaling hebben ontvangen en de proef door u is goedgekeurd, zullen wij de artikelen in productie nemen en verzenden. Het is in principe niet mogelijk om achteraf te betalen.

  • Hoe kan de factuur worden betaald?

    U kunt de factuur eenvoudig betalen via een bankoverschrijving. Ons rekeningnummer is NL89 ABNA 0465 665 888.

  • Kan ik het factuuradres nog wijzigen?

    Heeft u per ongeluk het verkeerde factuuradres doorgegeven tijdens uw bestelling? Dit is geen enkel probleem. Wanneer u reageert op de e-mail met de factuur, zullen wij dit voor u aanpassen. U kunt uiteraard ook telefonisch contact met ons opnemen of gebruik maken van de chat.

Verzenden en bezorgen

  • Wat is de levertijd van bedrukte artikelen?

    De standaard levertijd van bedrukte artikelen is 14 dagen. Wij hebben een speciale categorie met artikelen die sneller kunnen worden geleverd, namelijk: snelle levertijd. Deze artikelen kunnen wij sneller leveren. Vraag altijd bij ons naar de levertijd, vaak is er veel mogelijk. Wij zullen er alles aan doen om uw gewenste levertijd te halen! U kunt hiervoor gewoon contact opnemen met onze medewerkers via info@supremerelatiegeschenken.nl, 074 – 24 24 757of via de online chat! 

  • Wat is de levertijd van onbedrukte artikelen?

    Onbedrukte artikelen kunnen wij zeer snel leveren. Het is mogelijk om deze soms nog de volgende werkdag bij u te bezorgen. Vraag bij onze medewerkers altijd naar de mogelijkheden via info@supremerelatiegeschenken.nl, 074 – 24 24 757of via de online chat! 

  • Zijn er kosten verbonden aan het verzenden van de bestelling?

    Voor bestellingen onder € 750,00 excl. BTW berekenen bij € 17,50 order- en verzendkosten. Heeft u een bestelling boven € 750,00 excl. BTW, dan berekenen wij geen order- en verzendkosten.

  • In welke landen wordt er geleverd?

    Suprème Relatiegeschenken levert wereldwijd! Wilt u hierover graag meer weten, neem dan contact op via info@supremerelatiegeschenken.nl, 074 – 24 24 757of via de online chat! (

  • Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

    Wij hebben veel van onze voorraad opgeslagen in het buitenland. Om die reden is het dan eigenlijk ook niet mogelijk om een bestelling af te halen. Uiteraard zijn hier uitzonderingen mogelijk.

Retourneren en klantenservice

  • Kan een bestelling worden geretourneerd?

    Het is in eerste instantie niet mogelijk om een bestelling te retourneren, omdat de producten speciaal voor u worden bedrukt. Mochten de artikelen echter zijn beschadigd of mocht de bedrukking niet voldoen aan uw wensen, dan kijken wij graag samen met u naar een oplossing. Neem in dat geval altijd zo snel mogelijk contact op met ons, via info@supremerelatiegeschenken.nl, 074 – 24 24 757of via de online chat! 

  • Zit er garantie op de bestelde artikelen?

    Mocht er iets niet naar wens zijn of mocht u niet tevreden zijn over de geleverde artikelen, dan zoeken wij graag samen met u naar een oplossing. Denk hierbij aan een gedeelte van de factuur crediteren of aan het bedrukken van nieuwe artikelen. Neem in dat geval altijd zo snel mogelijk contact op met ons, via info@supremerelatiegeschenken.nl, 074 – 24 24 757of via de online chat! 

  • Is het mogelijk om een klacht in te dienen?

    Suprème Relatiegeschenken doet er alles aan om uw bestelling juist en op tijd in te leveren. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan is het altijd mogelijk om een klacht in te dienen. Wij gaan dan samen met u op zoek naar een oplossing! Neem contact op via info@supremerelatiegeschenken.nl, 074 – 24 24 757of via de online chat! 

  • Zijn er algemene voorwaarden van toepassing?

    Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing. Wanneer u een bestelling plaatst gaat u hiermee akkoord. De algemene voorwaarden zijn terug te vinden op onze website.

Overig

  • Wat is de houdbaarheidsdatum van levensmiddelen?

    Suprème Relatiegeschenken bedrukt levensmiddelen, waaronder: drop, pepermunt en water. Deze artikelen hebben verschillende houdbaarheidsdata. Bent u op zoek naar de houdbaarheidsdatum van een specifiek product? Neem dan gerust contact met ons op via via info@supremerelatiegeschenken.nl, 074 – 24 24 757of via de online chat! 

  • Wanneer worden er kortingscodes verstrekt?

    Kortingscodes worden verstrekt in de nieuwsbrief die Suprème Relatiegeschenken verstuurt. U kunt zich eenvoudig inschrijven voor de nieuwsbrief en profiteren van onze acties. De kortingscodes kunt u tijdens het plaatsen van uw bestelling invoeren.

Cookies
Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met onze privacyverklaring